לימודי מוסיקה אלקטרונית – מסלול הפקה מוסיקלית, אלקטרונית וסאונד

סטודנט עם אוזניות מביט אל מסך ובו תוכנה לעריכת מוזיקה

ראש המסלול: עודד דוידוב

רימון בית ספר למוסיקה מציע מסלול לימודים יחיד מסוגו בארץ, המוקדש כולו ללימודי הפקה מוסיקלית.

מטרות הלימודים במסלול:

מסלול ההפקה המוסיקלית ייתן לכם את הכלים להיות מוסיקאים מקצועיים בעלי ידע רחב ומעמיק, מיומנויות מגוונות ומעל לכל יצירתיות ומקוריות אמנותית. המסלול נותן את הכלים להיות מוסיקאים רב מימדיים, כאלה שיודעים ליצור הפקות אולפן והפקות במה ברמה הגבוהה ביותר בקנה המידה של עולם המוסיקה העכשווית.

תאור המסלול:

המסלול מתאפיין בגישה המשלבת היבטים תיאורטיים ומעשיים גם יחד, וזאת בכל שלב משלבי הלימוד.  מסלול לימודי הפקה מוסיקלית ואלקטרונית עושה שימוש במרכז הטכנולוגי החדש של בי"ס רימון הממוקם בבניין החדש בקמפוס. זהו המקום היחיד בישראל בו תוכלו למצוא את שילוב המורים ברמה הגבוהה ביותר בכל תחומי המוסיקה.

תחום ההפקה המוסיקלית ברימון ממשיך להתמקצע, להתרחב ולמשוך אליו את הדור הצעיר של מפיקי המחר בתעשייה. הסטודנטים במסלול יהוו חלק מנבחרת, יעבדו יחד וילמדו לדבר ולחיות את שפת ההפקה המוסיקלית ויקבלו את הכלים הדרושים על מנת להיות רלוונטיים ולהוביל את המוסיקה הישראלית בשנים הקרובות.

תכנית הלימודים:

המסלול מתפרש על פני שלוש שנים ונחלק לשלושה מקצועות מרכזיים:

ליבה מוסיקלית

כמו בכל מסלולי הלימוד הלימודים ברימון, הסטודנטים לומדים לימודי ליבה בהרמוניה, פיתוח שמיעה ועיבוד עם המורים אילן מוכיח, אריה וולניץ, עמיקם קימלמן, אלי בנאקוט, דורון מזרחי, יוראי אורון, ד"ר אלכס ווסרמן, גורי אגמון, גיל לדין, רוני הולן, יזהר שכטר, סמדר הנדלסמן, ארי גורלי, ד"ר ג'ון בוסטוק ועוד.

הפן הטכני של מקצוע ההפקה המוסיקלית

מפיק מוסיקלי צריך לשלוט שליטה מוחלטת בציוד ובתוכנות באולפן הביתי והמקצועי – כלי הנגינה של המפיק הוא האולפן. לכן לומדים הסטודנטים את מקצועות האולפן בהרחבה:

הפן המוסיקלי של מקצוע ההפקה המוסיקלית

מפיק מוסיקלי הוא קודם כל מוסיקאי. בנוסף לשליטה במקצועות הליבה המוסיקליים והטכניים, המפיק מוביל את תהליך יצירת השיר משלב הרעיון ועד לשלב המוגמר ועליו לשלוט בפן המוסיקלי של התהליך כולו. על כן, לומדים הסטודנטים את מקצועות ההפקה בהרחבה:

לימודים לתואר:

ניתן לשלב מסלול זה עם מגוון תארים אקדמיים המוצעים ברימון,
לחצו על הלינק למידע לגבי: תואר במוסיקה ותארים אקדמיים.

מרצי המסלול:

את מקצועות ההפקה המוסיקלית והסאונד מלמדים מיטב המרצים:
יוסי פייןשמוליק נויפלד, יהודה עדר, אבי אלבז, סיימון ויינשטוק, אלעד אדר, שלומי גווילי, עודד דוידוב, עומר טייאר, עידו מימוןשי שזיפי,  שגיא כגן ולי אוסי (DJ Oska), נדב ירקוני, עדי אולמנסקי, תומר כץ, סטלה גוטשטיין.

בנוסף לצוות המרצים המוביל שכולל את בכירי המפיקים והמרצים בתעשייה, מתארחים כל שנה אנשי מקצוע בכירים, מאושיות תחום ההפקה המוסיקלית בארץ ובעולם. בשנים האחרונות ארח מסלול ההפקה ברימון את: ירדן (ג׳ורדי) פלג, יזהר אשדות, תמיר מוסקט, אורי שוחט, נועם עקרבי, רון תיכון, עומר מור (איציק פצצתי), ישי סוויסה, עדי אולמנסקי, פטריק סבג, רונן הלל, ארן לביא, יועד נבו, דניאל אנגליסטר, ארז כספי, יוסי מזרחי, ערן ויץ, חיים מזר, נדב רביד, אורי ורטהיים, יורם וזאן, גל פדה, ישי רזיאל, גיא לנדאו, איל שינדלר, אורי וינוקור וצ׳ארלס בורצ׳ל.

 

ֿֿֿ

לימודים לתואר:

ניתן לשלב מסלול זה עם מגוון תארים אקדמיים המוצעים ברימון,
לחצו על הלינק למידע לגבי: תואר במוסיקה ותארים אקדמיים.

 

לפרטים והרשמה

דברו איתנו בוואטסאפ
או התקשרו ל- 03-5408882 שלוחה 1, או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם:

    רוצה להפיק מוסיקה? הצעד הראשון מתחיל כאן:


    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



     

    אולפן הקלטותבין המפיקים שלמדו במסלול:
    אורי זך (מפיק את מירי מסיקה), אודי שימחון (מפיק את רמי קליינשטיין, קרן פלס, ישי ריבו), עמוס בן דוד (מנהל מוסיקלי ראשי של תכניות קשת כוכב נולד), שמוליק נויפלד, תמיר קלינסקי (אתניקס), תומר כץ, ישי סוויסה, טום רוזנברג, דניאל ורטהיימר ורבים אחרים.

    טבלת קורסי מסלול הפקה מוסיקלית

    תנאים והליך הקבלה לרימון

    יום פתוח

    עד לפתיחת שנת הלימודים הבאה ניתן להרשם לסמסטר אביב או לקורסי אבלטון וקיובייס במסגרת לימודי החוץ של רימון

    תנאי הקבלה למסלול ההפקה המוסיקלית

    דרישות המעבר משנה לשנה: ציון עובר בקורסי החובה

    שאלות נפוצות

    קודם כל, אנחנו לא מבטיחים הבטחות ולא עושים קסמים. רוב הסיכויים שהפקה שלכם לא תהיה בעמוד הבית של יוטיוב תוך חצי שנה. אז מה כן? אתם תדעו הפקה מוסיקלית לעומק. המסלול שלנו ארוך, מעמיק, מקיף ונכנס ללב ליבה של העשייה המוסיקלית. אנחנו לא נותנים נוסחאות, אלא מלמדים למה ואיך דברים קורים. 

    שנית, ברימון יש המון תלמידים שלומדים גם במסלולים אחרים, כמו ביצוע, הלחנה וניצוח, הלחנת שירים ועוד. כולם צריכים מפיק מוסיקלי! במהלך הלימודים ברימון תיצרו קשרים שילכו אתכם הלאה לקריירה המוסיקלית שלכם.

    לבסוף, המסלולים האחרים ברימון מאפשרים גם לכם ללמוד קשת מקצועות רחבה הרבה יותר מהפקה מוסיקלית בלבד, כך שאתם יכולים ליהנות לא רק ממסלול ההפקה המוסיקלית הטוב בארץ, אלא גם מכל שאר מסלולי הלימוד המעולים ומצוות המרצים המדהים של רימון.

    כל תלמידי המסלול עוברים מכינה בהפקה מוסיקלית. במכינה, בת 40 שעות, לומדים הסטודנטים שימוש בתוכנת קיובייס ברמה מספקת כדי להתחיל את שנת הלימודים.

    אם יש לכם ניסיון קודם, ניתן לעשות מבחן פטור מהמכינה. את המבחן ניתן לעשות בכל תוכנת DAW שהיא. אם אתם עובדים על תוכנה שאינה קיובייס, אבלטון או פרוטולס, תצטרכו להגיע למבחן עם מחשב נייד משלכם ועליו התוכנה. לפרטים מלאים על המבחן לחצו כאן.

    אנחנו מאמינים גדולים שכל הסטודנטים צריכים ללמוד בדיוק ברמה שמתאימה להם. ולכן, לאחר שתעשו את מבחן הפטור מהמכינה שהוזכר בשאלה הקודמת, ובהתאם לתוצאה שתקבלו בו, תוכלו לגשת למבחן פטור מקיף במקצועות ההפקה. המבחן (הקשה והארוך) יעזור לנו לאפשר לכם להתחיל מהנקודה המדוייקת שמתאימה לכם. לפרטים מלאים על המבחן צרו קשר.

    ודאי! פרטים נוספים כאן.

    ודאי! פרטים נוספים כאן.

    לא! אנחנו לא אומרים לכם עם איזה כלים לעבוד. למעט בקורס הDAW, שם תצטרכו ללמוד את התוכנה שהקורס מלמד, בשאר הקורסים תוכלו לעבוד על איזו תוכנה שנוח לכם (מישהו אמר FL Studio? ביטוויג סטודיו? ריפר? סטודיו וואן? אצלנו אפשר הכל!). אם למורה אין את התוכנה, תצטרכו להגיע עם המחשב ולתאם את זה מראש, אבל באופן כללי אנחנו לא מלמדים תוכנות אלא כלים, עקרונות ודרכי פעולה.

    לא חייבים, אבל כדאי מאוד. כמו שגיטריסט צריך גיטרה, מפיק צריך אולפן. בחודשים הראשונים תוכלו להסתדר עם אימון בחדרי המתחם הטכנולוגי של רימון, אבל מהר מאוד תצטרכו להצטייד בציוד הביתה. אנחנו יודעים ששכר הלימוד הוא הוצאה משמעותית, ולכן, למרבה המזל, לרימון יש יחסים טובים מאוד עם ספקים ויבואנים רבים של ציוד, ותלמידי רימון זוכים להנחות משמעותיות לאורך כל השנה, ובתחילת השנה, בזמן ההצטיידות, במיוחד. כמו כן, בתור תלמידים במוסד אקדמי, תוכלו ליהנות מהנחות ענק כמעט אצל כל יצרן תוכנה בעולם.

    לא! בואו קודם כל לשנה. אנחנו בטוחים שתרצו להישאר 🙂

    בטח. המעבר בין מסלול הפקה מוסיקלית למסלול ביצוע והפקה מוסיקלית (ולהיפך) תוכנן כך שלא תצטרכו ללמוד יותר משלוש שנים ברימון ועדיין תוכלו לסיים עם תעודת בוגרימון. אם תרצו לעבור למסלול אחר, גם זה אפשרי! אבל יכול להיות שתצטרכו להשלים עוד קצת לימודים. בואו נדבר ונראה איך בונים לכם מערכת שמתאימה לכם בול.

    ודאי. את מערכת השעות אתם/ן בונים/ות יחד עם יועץ אקדמי שעוזר לכם לבנות מערכת שעות שתתאים במדויק לרצונות וליכולות שלכם, תוך הקפדה על הדרישות האקדמיות של רימון. במקרים רבים המערכת גמישה ואפשר ללמוד קורסים שונים, במקביל להתמקדות במקצועות ההפקה המוסיקלית.

    דרישות הסיום לתעודת בוגר רימון בהפקה מוסיקלית

    וובינר סדנת מיקס
    בהנחיית עודד דוידוב מרצה במסלול הפקה מוסיקלית ברימון, שלוקח את המשתתפים מאחורי הקלעים לשלבים השונים של תהליך ההפקה והמיקס, ועל הדרך מנפץ כמה מיתוסים מתחום הסאונד

    לפרטים והרשמה

    דברו איתנו בוואטסאפ
    או התקשרו ל- 03-5408882 שלוחה 1, או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם:

      רוצה להפיק מוסיקה? הצעד הראשון מתחיל כאן:


      מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



      רוצים ללמוד ברימון?

      השאירו פרטים




        מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



        מוזמנים לעקוב אחרינו

        כלי נגישות