תנאי קבלת פטור בקורס יסודות בעיבוד

יסודות בעיבוד
 

  1. יש להגיש עיבוד לקטע קיים, ולא ליצירה מקורית.
  2. העיבוד ייכתב לרביעיית כלי קצב: גיטרה, פסנתר, בס ותופים עיבוד אינסטרומנטלי ללא שירה. זה הסדר בו הם יכתבו בפרטיטורה.
  3. מומלץ להיצמד למבנה נפוץ כגון AABA בדומה לסטנדרטים, או בית-פזמון כמו בשירים פופולריים. (4 יש להגיש פרטיטורה מלאה ומפורטת, ובנוסף תפקיד לכל אחד מהכלים. על הפרטיטורה והתפקידים להיות ברורים, קריאים, ועקביים לחלוטין, ולכלול מספרי תיבות, letters ,rehearsal וכו.'

 על העיבוד לכלול: 

  1. מאפיינים סגנוניים כגון: שכתוב מנגינה, גרוב מתאים, בחירות הרמוניות, קווים מלודיים וכו.'
  2. שימוש נכון במבנה (סימני חזרה, קיצורים וכו').
  3. פתיחה, סיום ואינטרלוד.
  4. סולו מאולתר.
  5. כתיבה נכונה ואפקטיבית לכל כלי, בהתאם לסגנון. אין להגיש תפקיד שכולל אך ורק סלשים.
  6. דינמיקה וארטיקוציה.
  7. רצוי לכלול מוטיב, ,"hook" או חומר מוסיקלי אחר שלא קיים בגרסה המקורית.
  8. ניתן ורצוי לכלול שימוש בטכניקות כגון: הרמון מחדש, מודולציה, נקודת עוגב וכו' (לא חובה ולא כולן יחד – אלו רק דוגמאות).
  9. גיוון ופיתוח מבחינת טקסטורה. לדוגמא, איזה כלי מנגן את המנגינה, איזה מלווה, שימוש באוקטבות, בלוקים, אפקטים וטכניקות שונות.
  10. מספרי תיבה: כל תיבה בפרטיטורה, כל חמשה בתפקידים (ניתן לדלג כאשר יש letter rehearsal)

 

יש להגיש את העיבוד בתיווי ממוחשב, בצירוף הקלטה חיה עם נגנים! (הקלטה בטלפון מספיקה לצורך העניין).

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות