מרווחים: הגריד )טונים וחצאי טונים.( זיהוי ושירה )ללא שמות התווים( של כל המרווחים עד אוקטבה, מלודית והרמונית.
סולמות: זיהוי (בלי שמות התווים) ושירה (עם שמות התווים וסימני היתק) של סולם מז'ורי וטונליות במז'ור (רלטיביות), ושל הסולמות המינוריים השונים וטונליות במינור, בעלייה וחזור.
אקורדים: זיהוי ושירה ללא שמות התווים של אקורדים משולשים – מז'ור ומינור במצב יסודי ובהיפוך ראשון ושני, דומיננט 7 והיפוכיו, וכן מוקטן ומוגדל משולשים במצב יסודי בלבד, כולם באופן הרמוני ומלודי בפירוקים. זיהוי במצב פתוח ושירה במצב סגור. שירה בעליה וגם בירידה ללא העליה לפני כן. הכתבות הרמוניות: דרגות ראשיות V) IV, (I, דרגות VI ו- ,II דרגות III וVII- – במצב יסודי בלבד, במז'ור ובמינור הרמוני.
סוגי קדנצות – פלגלית, אותנטית מושלמת, חצי קדנצה, סיום מדומה. דגש על פונקציות הרמוניות. צליל לאחר אקורד: 3,5,8 – זיהוי ובנייה.
הכתבות מלודיות: סולם מז'ור ומינור, מפתחות סול ופה, תערובת של צעדים ומעט קפיצות. התחלה בטוניקה והקפדה על קצב: רבעים, ומעט שמיניות. דגש על הקוד הטונאלי.
סולפג:' סולם מז'ור ומינור, מפתחות סול ופה, מבוסס צעדים בעיקר עם מעט קפיצות. עד סולפג׳ מס׳ ,73 הכתבה מלודית ברמת מס׳ .48
חציו השני של הקורס
סולמות: זיהוי (בלי שמות התווים) ושירה (עם שמות התווים וסימני היתק) של סולם פנטטוני מז׳ור ומינור, סולם כרומטי וסולם בלוז, בעלייה וחזור.
אקורדים: זיהוי ושירה (ללא שמות התווים) של הספטאקורדים הבאים: Xdim7 Xm7b5, Xm7, .Xmaj7, זיהוי במצב פתוח ושירה במצב סגור. שירה בעליה וגם בירידה ללא העליה לפני כן.
צליל לאחר אקורד: זיהוי של 7 קטן וגדול ו9- וסוגיו השונים.
הכתבות הרמוניות: היפוך ראשון בדרגות הראשיות ותנועות מלודית 8-7 ו,4-3- דרגה I קוורטסקסט קדנציאלית, סקונדאקורד דיאטוני – לימוד לפי שירים עם בס יורד.
הכתבות מלודיות: סולם מז'ור ושלושת סוגי המינור, מפתחות סול ופה, מבוססות צעדים עם יותר קפיצות. התחלה בטוניקה והקפדה על קצב: רבעים, ומעט שמיניות. דגש על הקוד הטונאלי ועל פונקציות הרמוניות. צלילים עוברים וצלילים שכנים כרומטיים.
סולפג:' סולם מז'ור ושלושת סוגי המינור, מפתחות סול ופה, מבוסס צעדים עם יותר קפיצות. צלילים עוברים וצלילים שכנים כרומטיים. עד סולפג׳ מס׳ ,105 הכתבה מלודית ברמת מס׳ .68
מוזמנים לעקוב אחרינו