סאונד ג׳

מרצה: עודד דוידוב

תחום: הפקה מוסיקלית

משך הקורס: סמסטריאלי

שעות שבועיות: 2

נקודות אקדמיות: 2

תנאי קדם או שיבוץ במקביל: סדנת מיקס סאונד ב'

תוצר למידה:

הבנה מעמיקה של אודיו דיגיטלי והבנה תאורטית של תהליך המאסטרינג.

נושאי הלימוד:

בחלקו התיאורטי נלמד את הנושאים הבאים:
משפט הדגימה של נייקוויסט-שאנון (nyquist shannon sampling theorem)
איך עובד פלאגין מול הHost? מהו באפר (אבל הפעם באמת)?
למה איקיו יוצר שינויי פאזה ואיך זה קשור לדיליי?
איך בנוי פילטר דיגיטלי?
מהו All-Pass filter וכיצד ניתן לבנות איתו ריוורב? נדגים זאת באמצעות Max/MSP
מהו ההבדל בין עיבוד אות בנקודה צפה (floating point) לעומת קבועה (fixed point). מה המשמעות של 32bit float ומעלה בעבודה היומיומית? האם יש יתרון להקלטה ב32bit float?
מהו דית׳ר (dither) ולמה זה טוב?
Mid-Side Processingשיטות שונות למדידת עוצמה והשפעתה על עבודתנו כמפיקים, טכנאי מיקס וטכנאי מאסטרינג
 
בחלקו המעשי של הקורס, נתעסק במאסטרינג:
איפה עובר הגבול בין שיקולי מיקס ושיקולי מאסטרינג?
למה צריך מאסטרינג בכלל?
באילו כלים נשתמש בשלב המאסטרינג? עבודה עם ציוד חיצוני לעומת in the box.
מה ינחה אותנו בבואנו למסטר אלבום לעומת שיר בודד?
כיצד יש להעביר אודיו להפצה?
מה הם ISRC ו-DDP?

שיטת ואופן ההוראה בקורס:

החומר מועבר באופן פרונטלי אל מול הכיתה, בשילוב דוגמאות מוסיקליות.
בחלקו השני יוגשו מספר משימות

*קורס זה נקרא בעבר ״תיאורית סאונד מתקדמת ומאסטרינג״

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות