מרצה:
אלון קפלן
תחום: מוסיקה וטכנולוגיה
משך הקורס: סמסטריאלי
שעות שבועיות: 2
נקודות אקדמיות: 2
תנאי קדם או שיבוץ במקביל:
מוסיקה למשחקי מחשב
תעשיית המשחקים בעולם כבר עברה מזמן הן ברווחים והן בכמות הצרכנים את כל תעשיות הבידור האחרות כולל הקולנוע והמוסיקה.
אין סמרטפון או בית שאין בו משחקי מחשב, ובכולם יש מוסיקה!
גם כאן תעשיית המשחקים גדלה והכפילה את עצמה בכל שנה, וכיום מונה עשרות חברות משחקים מסוגים וגדלים שונים.
הביקוש למוסיקאים ואנשי סאונד גדל גם כן.
הקורס מוסיקה למשחקי מחשב (גם חלק א' וכמובן חלק ב') מבטיח לשים את המוסיקאי במקום של יתרון בכישורים ובהבנת מה צריך בשביל לייצר פסקול מקצועי למשחק, כולל תיק עבודות שישמש את הסטודנטים להמשך הדרך.
תוצר למידה:
- לדעת להלחין ולהפיק מוסיקה אדפטיבית בטכניקות מתקדמות למשחקי מחשב
- להלחין ולהפיק בעזרת תוכנת ELIAS
- לעצב פסקול (סאונד דיזיין) למשחקי מחשב
- להטמיע מוסיקה וסאונד אל תוך מנוע פיתוח המשחקים UNITY
- להפיק מוסיקה למשחקי מחשב בז'אנרים שונים (משחקי פעולה, קז'ואל ועוד)
- להלחין לCut Scenes
נושאי הלימוד:
- הלחנה מהירה לגיים ג'אמים
- הלחנה והפקת מערכות מוסיקה היברידיות מורכבות למשחקים
- הלחנה למשחקים באמצעות תוכנת ELIAS
- הטמעת מוסיקה וסאונד למשחקים בעזרת מנוע UNITY (וחיבורו לFMOD)
- עיצוב פסקול (סאונד דיזיין) למשחקי מחשב
- הלחנת Cut Scenes למשחקים
- הלחנה ועיצוב פסקול של סיטואציות אינטראקטיביות במשחקים
- פרויקט גמר – יצירת שואוריל (וידאו) למוסיקה וסאונד במשחקים
שיטת ואופן ההוראה בקורס:
הרצאות ועבודות כיתה/בית
צפו בוובינר הלחנה למשחקי מחשב:
בהנחיית אלון קפלן, מלחין למשחקי מחשב ומרצה ברימון ובהשתתפות נועה ביזלי, מלחינה ובוגרת רימון
מוזמנים ליום פתוח ברימון – לפרטים לחצו כאן
מוזמנים לעקוב אחרינו